måndag 27 juni 2011

Alla dessa papper!

Spyr snart på alla papper som ska fyllas i! Jag blir alltid så osäker om jag gör rätt, om jag skriver under på rätt ställe, om jag missat att kryssa i någon ruta, om jag missuppfattat något osv. Att läsa facktermer på engelska... låt säga att jag gjort roligare saker i mitt liv.
Men, jag börjar i varje fall se ljuset i tunneln nu. Imorgon blir det hälsoundersökning, beställning av personbevis, visumfotografering och polisregisterutdrag.

Att fixa:
- Boka visumintervju.
- Boka flygbiljetter till Stockholm tur och retur.
- Hälsoundersökning.
- Beställa personbevis.

- Beställa utdrag från polisregistret.
- Fixa visumfoto.
- Visumintervju på Amerikanska Ambassaden i Stockholm 19/7.
- Betala Cultural Care-avgiften.
- Betala in försäkringsavgiften.
- Beställa internationellt körkort.
- Boka enkelresa till Arlanda.
- Packa en väska under 20 kg (?!)
- Flytta till USA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar